סניף "קופיקס" ברוטשילד ראשל"צ. צילום: שגיא פלדמן

השבוע הועלו כל מחירי המוצרים בסניפי "קופיקס" בשקל (העלאה שלא חלה על סניפי "סופר קופיקס").

לדברי אבי כץ, ממייסדי הרשת, גם במחיר של שישה שקלים "קופיקס" תיוותר הרשת הזולה והמשתלמת ביותר.

כחובב קפה מושבע, כל שאר המוצרים ברשת לא כל כך מעניינים אותי. פרט לקפה, מאפה ואייסים שונים שחטפתי בדרך לאנשהו - לא התנסיתי במוצרים האחרים, אך הבנתי מחברים למקצוע שסניפי "קופיקס" עשויים לספק ארוחת צהריים מזדמנת ואף משביעה ברגעים שיש צורך מיידי להשתיק את הרעב.

אני איש של קפה וכל עוד מחירו בגדר הסביר, אז הוא לא משחק תפקיד במעמד הקנייה, העיקר שמנת הקפאין תהיה בדיוק בחוזק הנדרש ובטמפרטורה האולטימטיבית לאחד מטקסי הקפה היומיים.

אני ממש לא הבנתי את עוצמתה של המהומה בתוכניות הטלוויזיה השונות, בעיתונים וברשתות החברתיות.

נגרמה סערה בכוס הקפה שלכם, והכול עוד לפני שניסיתם ללגום ולהירגע. על מה ויותר חשוב: למה?

המחירים הועלו השבוע (ראשון) אך עוד לפני עלייתם נשמעו טענות כמו: "לא יכול להיות דבר כזה שהמחירים יועלו ב-20 אחוזים", "אין הצדקה לעליית המחירים", "קוראים לאבי כץ להקפיא את ההתייקרות".

אני בכלל התפלאתי שלא היו את אלו שניסו להפגין באמצעות הקמת אוהלים או בנהירה המונית לרחובות.

ככל הנראה ולאור הניסיון ממקרים דומים בעבר, מהר מאוד הציבור הישראלי ימשיך לקנות את הקפה של "קופיקס" גם אם הוא במחיר של שישה שקלים וגם למרות שהוא יצטרך להוסיף למטבע של חמשת השקלים עוד חבר קטן נוסף.

כמובן שאני לטובת הצרכן.

אני בעצמי צרכן, אך יש נושאים יותר חשובים להתעסק בהם מאשר המהלך המדובר בטורי זה.

קל לבוא בטענות ליזם על המחיר, אבל אולי עדיף לחשוב על דרך שבה ניתן יהיה להפחית את עודף המיסים המוטלים על עסקים בישראל, ואז לא אצטרך לכתוב טור על סערה בכוס הקפה.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו