צילום: עידן גרוס

כעשרת אלפים ילדי גנים וילדים שעולים לכיתה א' רשומים בראשון לציון. בשל העומס שנוצר על מוקדי השירות ומינהל החינוך, מדי שנה נשארים הורים רבים עם שאלות לגבי רישום ושיבוץ ילדיהם. לאחר שהוכנסה מערכת חדשה לניהול תורים בקבלת קהל, הורחבו שעות המענה והפעילות במוקדים הטלפונים.

מעתה שעות הפעילות והמענה במוקד יהיו מהשעה 8:00 ועד 18:00, בימים ראשון עד חמישי. בנוסף, לראשונה הוכנסה טכנולוגיה לזימון תורים טלפוני המאפשרת לתאם תור לרישום.

מערכת ניהול התורים שהותקנה בשנה שעברה במנהל החינוך מהווה נדבך חשוב ביישום תפיסת השירות העירונית. המערכת מאפשרת לנהל את התור, לקבל מידע כמותי על מקבלי השירותים ולבחון את תהליכי העבודה בהתאם לדוחות שיופקו. הבקרה היומיומית אחר זמני ההמתנה והטיפול תאפשר שיפור מתמיד בפרמטרים חשובים אלה.

"העירייה מובילה תהליך שנועד להקל על ההורים בתקופת ההרשמה ובכלל, הטמעת חשיבה שירותית ומערכת טכנולוגית מעניקה חווית שירות מיטבית לתושבים המקבלים שירות מאגף החינוך" ציינה, חברת המועצה, לימור גור, אשר מקדמת את התהליך יחד עם ראש העירייה, דב צור.

קובץ שאלות ותשובות בנושא הרישום הוכן על ידי יחידת הרישום בעירייה וזמין עבורכם באתר האינטרנט העירוני ובפורטל החינוך.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו