במשך כשבוע נאלצה מור חלבי מרזן, תושבת רמת השרון, להתמודד עם עשרות שיחות שהגיעו אליה בנוגע להגשת מועמדות למכרז לניהול והפקת פסטיבל יין בכיכר העצמאות בנתניה, שייערך בחוה"מ סוכות מטעם עמותת "היכל התרבות נתניה".

חבר המועצה מהבית היהודי דורש לבטל את פסטיבל הבירה בנתניה
האם יין אדום ירפא את מחלת הסוכרת?



המכרז פורסם בעיתונות הארצית ובתחתית המודעה מופנים מועמדים עם שאלות לעלוית פרוינד, ראש מינהלת מרכז העיר. אלא שמספר הטלפון הנייד שהופיע במכרז לא היה של פרוינד אלא של חלבי מרזן, שכמובן כלל אינה קשורה לעניין.

"אני קוסמטיקאית באזור המרכז ורגילה לפניות חדשות, אבל לא בהיקף כזה", היא מספרת. "התקשרו אליי בכמויות ולא ידעתי לאן לשייך את כל השיחות. בשלב מסוים, תפסתי את אחת הנשים שהתקשרו, שאלתי אותה למה היא מתקשרת והיא שלחה אליי את המכרז שפורסם. ביום הפרסום צלצלו אליי כמעט 30 איש ויום למחרת לא הייתי עם הטלפון הנייד וכשחזרתי בערב ראיתי 45 שיחות שלא נענו. לי אין מושג מי זו עלוית
ומה תפקידה בעולם".

כשפנתה מור לאתר הפייסבוק של העירייה, היא נענתה כי "מבדיקה שערכנו מול מחלקת הפרסום נמסר לנו כי יוציאו הודעת תיקון לבקשתך".

"התגובה של העירייה מצחיקה", אומרת מרזן. "'לבקשתי' ישנו את המודעה. אני לא מבינה, לעירייה עצמה לא אכפת שהמספר שפורסם לא נכון ושהפניות לא יגיעו ליעדן? לא נראה להם מוזר שבמשך מספר ימים איש לא פונה אליהם בקשר למכרז? באמת מזל שביקשתי שיתקנו... כנראה שלא השקיעו מספיק במודעה הזו, שהפכה בשבילי למטרד".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "אכן במודעת הפרסום היתה טעות במספר הטלפון. עם היוודע הטעות פורסמה מודעת תיקון.

ראש מינהלת מרכז העיר התנצלה בפני הגברת והסבירה כי מדובר בטעות אנוש".

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו