DMF - Discount My Fashion - רשת קמעונאית המשווקת מותגי אופנה בינלאומיים מובילים עבור נשים, גברים וילדים, במחיר הנמוך עד 80 אחוזים מהמחיר הקמעונאי המומלץ לאורך כל השנה, מגיעה לישראל.

למצוא את האוצר. צילום: נתי גולד

החברה, שנוסדה ב-2014 וביססה עצמה כשחקנית מרכזית בשוק שיווק עודפי מותגי אופנה מובילים, תחנוך ב-6.6 סניף ראשון בישראל המשתרע על כ-600 מ"ר ברחוב משה בקר בראשון לציון. סניף שני מתוכנן להיפתח במהלך חודש יולי מול קניון איילון ברמת גן.

הרשת, שהוקמה בשנת 1976, הפכה לסיפור הצלחה בשל המחירים הנמוכים שהיא מציעה ופילוסופיית חיפוש אחר האוצר שהנחילה ללקוחותיה. הרשת הינה קמעונאית ה-Off price למותגי אופנה ואופנת הבית הגדולה בעולם עם מעל ל-5,500 סניפים.

כל המותגים המוצעים למכירה נמכרים בהנחה קבועה של עד 80 אחוזים ממחיר המקור.

ערוצי הרכישה העיקריים של הרשת כוללים את רשתות הכלבו היוקרתיות Bloomingdale's, Nordstrom, Macy's וכן את Footlocker, Asos, Amazon הכוללים את המותגים -Michael Kors, Hugo Boss Adidas, Tommy Hilfiger  Levi’s, Calvin Klein, Nike, ALDO, Guess, Diesel, Ralph Lauren ורבים נוספים.

צילום: נתי גולד

מבחר המותגים משתנה על בסיס שבועי, כשהדגמים המוצעים בחנות יחידים במינם. הרשת לא מחזיקה במחסן מלאי עודף או בכפולות של מוצרים, כך שפריט שנמכר לא יחזור למדפים בשנית.

בניגוד לקניינים מסורתיים בתחום האופנה, הרוכשים קולקציות ממפעלים או מספקים חודשים מראש, DMF מאתרת מלאים של פריטי אופנה ברחבי הגלובוס, עודפים של מותגי על בהנחות גדולות ופועלת גם ביבוא מקביל. הרשת רוכשת מלאי עודפים ישירות מקמעונאים, מספקים ומיצרני מותגים על מנת להביא ללקוחותיה בכל שבוע סחורה עדכנית במחירים נמוכים.

"אנו שמחים להביא לראשונה לצרכנים הישראלים את מותגי האופנה המובילים בעולם במחירים חסרי תקדים. אנו מזמינים את הקהל למצוא בחנות את האוצרות שאיתרנו עבורו וליהנות ממותגים מובילים בתמחור שטרם היה בישראל", הסביר גיא פינקלשטיין, סמנכ"ל DMF ישראל.