רשת 'טיב טעם', ששניים מסניפיה המרכזיים ממוקמים בראשון לציון, יצאה בימים האחרונים במאבק חברתי המביע תמיכה בקהילה הגאה ובארגון 'איגי'. זאת תחת המסר 'החופש לבחור'. הקמפיין החל בעקבות שלטי החוצות של אלי ישי שעליהם נכתב: "כדי שלא יהיה ילד עם אבא ואבא".

יוסי שליו סמנכ"ל הסחר ב'טיב טעם' | צילום: אלעד גוטמן

כחלק מהקמפיין הועלה פוסט לרשת החברתית ובו נכתב:"אם אתם אלי וישי או מכירים זוג כזה תייגו אותם בפוסט ותקבלו סל מוצרים משפחתי מתנה בשווי של 500 שקלים, זאת בכדי לתמוך ולהגיד לקהילה הגאה, אנו אתכם, גאים בכם מתנגדים למסר הקשה". 

הקמפיין זכה לאלפי  שיתופים ותמיכה, אך לא הניב תוצאות. בעקבות כך, החליטה רשת 'טיב טעם', להמשיך לתמוך ולתרום את הפרסים שהובטחו בסך, 2,500 שקלים לארגון 'איגי' – ארגון הנוער גאה, התומך ומספק מסגרות לבני נוער הלהט"בי.

טיב טעם בקמפיין אלי וישי | צילום: יח"צ טיב טעם

 

לדברי יוסי שליו סמנכ"ל הסחר והשיווק של 'טיב טעם': "הרשת מבססת מעמדה כרשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם וככזו, היא מבקשת להזכיר לכולם, שיש לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל  ולכל אדם את חופש הבחירה.

"'טיב טעם' מייצגת את הישראליות הליברלית, הישראליות המאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו לבחור כיצד אנו רוצים לחיות את חיינו. אנחנו עומדים בחזית המאבק לחופש הבחירה, ומזכירים שיש לכולנו את חופש הפעולה לבחור ולנהוג כרצוננו. ללא הבדל דת , גזע ומין".