לכם זה נשמע דלוח, אצלי בבית זה הלהיט של החורף. וגם של הסתיו. והאביב. בקיצור, מחכים שהקיץ ייגמר כדי לחזור לאכול אותה. כילדה אכלתי בחדר אוכל קיבוצי דייסת סולת בינונית מינוס עם המון חלב והמון סוכר.

כאמא גיליתי מחדש את עולם הדייסות כשבני הגדול התחיל לאכול, והפעם בתצורה מחודשת, מפנקת ומושקעת, בלי חלב ובלי סוכר. רוצים גם? תתפלאו כמה זה משביע, כיפי ושווה, וגם מוכן ב- 5 דקות. 

דייסה חמימה ומשביעה. צילום: תום בעבור

מה צריך?

5 כפות גדושות של קוואקר גס

כוס מים

2 תמרים מגולענים וקצוצים

2 כפות שקדיה / טחינה

כפית קינמון

פירות לבחירה להגשה: תפוז, אוכמניות, תותים, בננות

איך מכינים? 

בסיר קטן להרתיח ולבשל את הקוואקר והמים על אש קטנה תוך כדי ערבוב, עד שהתערובת נהיית דייסתית וסמיכה.

להוסיף שקדיה, תמרים חתוכים וקינמון ולערבב היטב, לצקת לקערה ולקשט בפירות.

רוצה להתייעץ ולשמוע על אוכל בריא במטבח? אפשר להצטרף בשמחה לקבוצת הפייסבוק שליתום מטבח משמח - פשוט. טעים. בריא. 
בישול בריא אצלך בבית | סדנאות, שיעורים וקורסי בישול בריא | אוכל צמחוני וטבעוני טעים. 052-5012132 | אתר | פייסבוק