הביטו למעלה אל השמיים, בקרוב יהיו שם מגדלים. קבוצת שיכון ובינוי נדל"ן החלה השבוע בשיווק שלב ב' של פרויקט 'חלומות נחלת ראשון לציון' הממוקם בכניסה הצפונית לעיר, סמוך למחלף גשר ראשון שעל כביש מספר 4.

מגדלים ליד המחלף | צילום: אבי מועלם

קמפיין השיווק נפתח לאחר שחברת הבנייה, המקימה במתחם חמישה מגדלי מגורים בני 10 ועד 14 קומות, מכרה עד עתה 102 דירות בשני מגדלים שבנייתם הושלמה. שני המגדלים החדשים שייבנו בשנה וחצי הקרובות יכללו 79 יחידות דיור בסך הכל ודירות בגדלים שונים, החל משלושה ועד חמישה חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

כמו כל חברת בנייה, מנסים אנשי קבוצת 'שיכון ובינוי' לקדם את מכירת הדירות במבצע שיווק מיוחד, במסגרתו יימכרו דירות שלושה חדרים במחיר התחלתי של 1.884 מיליון שקל. מחירה ההתחלתי של דירת ארבעה חדרים במבצע השיווק שיימשך מספר שבועות יעמוד על 2.315 מיליון שקל ודירת חמישה חדרים תוצע במחיר של החל מ – 2.585 מיליון שקל.

פרויקט המגורים, המוגדר כמתחם בבנייה בסטנדרט גבוה, ממוקם במרכז שכונת נחלת יהודה שעברה בשנים האחרונות מהפך רציני לאחר שקרקעות חקלאיות רבות בה הוסבו לשטחים לבנייה עליהם הוקמו עשרות בתים פרטיים ובנייני מגורים.

היתרון הגדול של השכונה ושל הפרויקט המדובר הוא קרבתם לכמה מצירי התנועה המרכזיים המובילים לאיזור תל אביב ולירושלים: כביש מספר 44, כביש מספר 4 וכביש 431 המוביל לכביש מספר 1.

אברהם רבין, שרכש דירה באחד הבניינים החדשים בשכונה לפני כשנה מספר כי לשכונה יתרון גדול לא רק בגלל הקרבה לכבישים ראשיים"בנו פה מוסדות חינוך ופארקים והקפידו על תכנון נכון ומתחשב", אומר רבין, "דבר שהוא די נדיר במחוזותינו, כך שאיכות החיים פה גבוהה למדי, מה עוד שאנחנו קרובים לכמה ממתחמי הקניות והבילוי המרכזיים של ראשון לציון".

לדברי סמנכ"לית השיווק של קבוצת שיכון ובינוי נדל"ן, דורית סדן, אין ספק כי קמפיין שיווק שלב ב' יהיה מוצלח. "אנחנו שמחים שהתנופה והביקושים ממשיכים במגמה חיובית, וזה לא פלא מאחר ומדובר באחת השכונות האטרקטיביות במרכז הארץ והמכירה של 102 הדירות הראשונות בשווי של 237 מיליון שקל בהחלט עונה על הציפיות ומעודדת".